2018. január 30., kedd

Eleonora Beckingsdale naplója - 1925 március 2-3. (Mask of Nyarlathotep, Chtulu szerepjáték hangulatfestő novella 5. ; 2014)

(Az aktuális oldal előtt több, kitépett oldal széle látszik)
1925 március 2. London
Átok ül rajtam. Elveszítek mindenkit aki közel áll hozzám. Én vagyok az oka??
Ennek a gondolatnak nem szabad utat engednem. Csak egy cérnaszálon függ a józanságom.
Sophy meghalt. Meghalt. Meghalt? Vagy rosszabb. Tudom mit láttam, de nem akarom felfogni. Nem akarom látni, amit láttam.
Huszonnégy óra alatt megváltozott az életem. Alig huszonnégy óra, és elveszítettem a legkedvesebb barátomat, akit szinte húgomként szerettem. Miért? Miért?
Majdnem hagytam, hogy Emerton a szemem láttára agyonlőjön valakit. Egy embert.
Embert?
Azt hiszi gyenge vagyok. Nem látja, nem tudja mi van bennem…
Nem tudja, hogy szívem szerint a körmeimmel tépném szét Gavigant, hogy azt akarom hogy az élete a kezeim között folyjon el… Én…
Ha elengedem magam, ha szabadjára engedem a haragot ami bennem forrong, többet nem leszek ugyanaz az ember. Félek az az ember lenni. Az az ember, aki öl.
Sophy!
Azt hiszem, nincs Isten.
1925. március 3. London
Lassan felkel a nap. Gavigan halott. Az énem egy része szerette volna látni a halálát… Kint vártam inkább. Meg kell őriznem a józanságomat. Ezt most mindennél fontosabb. Holnap elutazunk.
Szeretnék mindent magam mögött hagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése